نوشته شده توسط : جعفری


تعمیر و نگهداری از یک پلت فرم / وب سایت؟ چرا مهم است؟
نگهداری از یک پلت فرم/وب سایت برای هر نوع کسب و کاری، صرف نظر از اندازه یا زمینه فعالیت آن، مهم است. بیایید درک کنیم که چرا این سرویس بسیار مهم است. طراحی سایت در اصفهان

اول از همه، باید بدانید که دید آنلاین شرکت شما بر اساس وب سایت ساخته شده است. مردم از پلتفرم/وب سایت شما بازدید می کنند تا از کسب و کار شما مطلع شوند، اطلاعات تماس شما را دریافت کنند و محصولات/خدمات شما را خریداری کنند. اگر وب سایت شما به درستی کار نمی کند یا قدیمی است، ممکن است فرصت های بزرگی مانند مشتریان جدید و فروش را از دست بدهید.

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت دقیقاً چیست؟

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت عبارت است از بررسی مداوم وب سایت شما برای شناسایی خطاها و همچنین به روز نگه داشتن آن. برای سالم نگه داشتن وب سایت خود، تشویق رشد مداوم ترافیک و بهبود سئو و خدمات گوگل، باید این کار را به طور منظم انجام دهید.

مزایای طرح نگهداری وب سایت چیست؟

امنیت
امنیت وب سایت بسیار مهم است. شاید قبلاً این را شنیده باشید، اما دلیل آن را کاملاً متوجه نشده اید. خوب، شما باید بدانید که مهم نیست که چه نوع وب سایتی دارید، هکرها در سراسر جهان از هر آسیب پذیری کوچکی در صورت عدم نگهداری منظم وب سایت استفاده می کنند. اکثر صاحبان مشاغل معتقدند که از زمان راه اندازی وب سایت دارای سیستم امنیتی بسیار توسعه یافته ای هستند و دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری برای وب سایت ندارند. چیزی که آنها نمی دانند این است که حوزه فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال پیشرفت است و همین طور نبوغ هکرها. برای جلوگیری از هرگونه نقض اطلاعات، باید یک قدم جلوتر از آنها باشید و برای این کار، به تیمی از متخصصان نیاز دارید که از سایت شما در برابر حملات سایبری امروز محافظت کنند، نه حملات دیروز. آژانس تبلیغاتی

2. افزایش ترافیک و قرار گرفتن سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو (SEO)

هدف اصلی یک کسب و کار، صرف نظر از ویژگی های آن، داشتن مشتریان یا عموم مردم است. برای جذب ترافیک به وب سایت خود، باید آن را به طور مرتب به روز کنید. گوگل سایت هایی را که مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را دارند در بالای صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کند. آیا می‌دانستید که اگر سایت شما اخیراً به‌اندازه کافی به‌روزرسانی نشده باشد و اگر مشکوک باشد که به بدافزار آلوده شده است، حتی می‌تواند ایندکس کامل را از فهرست خارج کند؟ برای کسب رتبه موفقیت آمیز در نتایج جستجو، ضروری است که وب سایت خود را به طور منظم با مطالب، اخبار، کلمات کلیدی و مقالات فعلی به روز نگه دارید. نگهداری منظم وب سایت برای استراتژی سئوی شما بسیار ارزشمند است.

3. حفظ پلتفرم/وب سایت برای جذب و تعامل مشتری مهم است

حوزه فناوری اطلاعات در حال توسعه مداوم است. وب سایتی که با روندهای جدید همگام نیست، به مرور زمان خطر نمایش درستی ندارد. این می تواند بر تجربه بازدیدکننده/مشتری تأثیر منفی بگذارد. اگر نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند، اطلاعات فعلی و محتوای مرتبط را بیابند، این احتمال وجود دارد که به سرعت علاقه خود را از دست دهند. وب سایت باید همراه با روندهای جدید جذاب باشد تا تجربه ای خوشایند را به کاربران خود ارائه دهد. نگهداری از پلتفرم/وب‌سایت نیز طراحی دلپذیری است که بازدیدکنندگان آن را آسان می‌خوانند.

4. امنیت داده ها / پشتیبان گیری

فقط تصور اینکه ممکن است داده های مهم وب سایت را از دست بدهید می تواند باعث ایجاد گزگز در ستون فقرات شما شود. تصور کنید یک بخش وبلاگ با صدها پست یا یک پایگاه داده مشتری دارید که سال ها قدمت دارد و یکی از اعضای تیم شما به طور تصادفی این اطلاعات را حذف می کند. این صدا چگونه است؟ وحشتناک نیست؟ خوب، یکی از وظایف اصلی نگهداری وب سایت، تهیه نسخه پشتیبان از تمام فایل های وب سایت شما است. این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق سرویس های خودکار انجام داد. به این ترتیب، مطمئن می شوید که تمام داده های وب سایت ایمن هستند و با یک کلیک ساده از بین نخواهند رفت.

light-adv.com



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

این ایده که یک تصویر 1000 کلمه ارزش دارد به ویژه از نظر تبلیغات صادق است. به جای گفتن حقایق خاص به مردم یا استفاده از کلمات برای انتقال یک سخنرانی، می توان از عکس ها برای انتشار پیام قدرتمندی استفاده کرد که در یک نگاه منتقل می شود. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

ذهن ما به گونه‌ای طراحی شده است که نشانه‌های غیرکلامی را دریافت کند و عکس‌ها با بخش‌هایی از مغز که دسترسی به آنها از طریق متن یا صدا دشوار یا غیرممکن است، ارتباط برقرار می‌کند. وقتی عکس‌ها با متن مناسب ترکیب شوند، شاید قوی‌ترین ابزاری باشند که هر کسی در اختیار دارد.

4. باعث علاقه عاطفی می شود
مردم به شدت به تصاویر دیگران واکنش نشان می دهند. در حالی که متن و صدا می‌توانند در به اشتراک گذاشتن مهم‌ترین نقاط فروش محصول مؤثر باشند، اما نمی‌توانند همان حس عاطفی را به عکس ارائه دهند.

هنگام تبلیغات، مهم است که به یاد داشته باشید که انسان ها موجوداتی کاملاً منطقی هستند: احساسات در فروش یک محصول مهم است و ترکیب عناصر احساسی مناسب با لحن قانع کننده می تواند منجر به کارایی تبلیغات بیشتر شود.

5. مشارکت بیشتر ایجاد می کند

شبکه های اجتماعی لپ تاپ تلفن همراه
بازاریابی زمینه ای است که به خوبی مطالعه شده است، و نتایج دهه ها تحقیق واضح است: عکس ها تعامل را تشویق می کنند و افراد را بیشتر تمایل به اقدام دارند. مهم نیست که یک ماده بازاریابی چقدر قدرتمند باشد، تنها زمانی می تواند موفق باشد که افراد را تشویق کند به یک تجارت نزدیک شوند یا اقدامات دیگری انجام دهند. طراحی ست اداری در اصفهان

6. یک تصویر حرفه ای ایجاد کنید


ایجاد تأثیر مثبت بر کسانی که تبلیغات شما را می بینند برای موفقیت بسیار مهم است. با گنجاندن عکس‌های باکیفیت در تبلیغات، می‌توان تصویری حرفه‌ای ایجاد کرد که باعث ایجاد اعتماد به نفس در افرادی که مطالب را می‌بینند، ایجاد می‌کند.

این یکی از دلایلی است که شرکت ها برای عکاسی حرفه ای پول سرمایه گذاری می کنند، حتی اگر دوربین ها کاملاً مقرون به صرفه باشند. تجربه افراد حرفه ای می تواند بین یک تصویر صرفا کاربردی و تصویری که پیامی قدرتمند را منتقل می کند تفاوت ایجاد کند.

تبلیغات دائماً در حال تغییر است، اما برخی از عناصر وجود دارند که ماندگار می شوند. هنگام توسعه یک کمپین تبلیغاتی جدید، باید در نظر داشته باشید که عکس‌ها چقدر می‌توانند در جلب توجه مردم و افزایش فروش نقش داشته باشند.

شاید برایتان جالب باشد: یک مدیر فیلمبرداری چه می کند؟
ملاحظات نهایی
سفر به دنیا و گرفتن عکس برای تبلیغات قطعاً یک شغل رویایی است و غیرممکن نیست. آیا دوست دارید عکسی بی نقص بگیرید و ساعت ها را صرف ویرایش کامل کنید؟ اگر گفتید بله، به این معنی است که پتانسیل و مهارت لازم برای یک عکاس حرفه ای را دارید!

اگر تصمیم به گذراندن دوره های مرتبط با این عمل مانند عکاسی جامع توسط تولوز لوترک دارید، می توانید دانش خود را گسترش دهید و مهارت های خود را کامل کنید. دوبار فکر نکنید و جرات سوء استفاده از استعداد خود را داشته باشید!

تا اینجا اهمیت عکاسی در بازاریابی را به شما نشان دادیم. تصاویر باکیفیت پتانسیل بالایی برای طنین انداز عمیق با مشتریان بالقوه و همچنین نشان دادن یک برند به بهترین شکل ممکن دارند. امیدواریم این اطلاعات برای شما جالب و مفید بوده باشد!

اگر علاقه مند به مطالعه دوره جامع عکاسی هستید، ادامه دهید و آن را در تولوز لوترک انجام دهید. ما اولین مدرسه آموزش عالی هستیم که مجوز MINEDU را دریافت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ویدیوهای تیزر که اغلب نادیده گرفته می شوند و دست کم گرفته می شوند، در واقع افزودنی عالی برای رویدادهای مجازی آینده شما هستند. این امر به ویژه در زمانی که صنعت رویدادهای تخمینی 800 میلیارد دلاری در حال مجازی شدن است و به دلیل همه‌گیری سرعت گرفته است بسیار مهم است. نمونه هایی از چنین رویدادهای مجازی، وبینارها و پخش زنده هستند. تیزر تبلیغاتی در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تطبیق استراتژی محتوای خود در زمان های چالش برانگیز امروز، وبلاگ ما را در اینجا بررسی کنید.

علاوه بر این، ویدئوها 1200 درصد بیشتر از ترکیب متن و تصاویر در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. در این صورت، تبلیغ رویداد مجازی خود از طریق تیزر مطمئنا به افزایش حضور کمک می کند. علاوه بر این، می توانید از تصاویر گذشته برای برجسته کردن موفقیت رویدادهای قبلی خود و افزایش نرخ ثبت نام فعلی استفاده کنید.

Roche-APAC
Roche برای وبینار آینده خود یک تیزر انیمیشنی تبلیغاتی منتشر کرد که موضوع بحث را معرفی می کرد. با برجسته کردن نقاط درد شناخته شده با استفاده از پرسونای متحرک مرتبط، تیزر به طور موثری بر هدف آموزشی وبینار تأکید کرد. این تیزر همچنین به افزایش ثبت نام با تماس مستقیم خود کمک کرد زیرا بینندگان را به صفحه وبینار پیوند می داد. خدمات طراحی گرافیک

کری-اپک
در اینجا ما یک سری تیزر ویدیویی متحرک برای کری و وبینارهای آینده آنها تولید کردیم. این کلیپ‌های کوتاه استفاده از فیلم‌های ویدیویی واقعی و متن متحرک را ترکیب کردند که به جلب توجه بینندگان بالقوه کمک کرد. به این ترتیب کری موفق شد قبل از برگزاری رویداد مجازی، مخاطبان خود را با موضوع وبینار درگیر کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه نوع ویدیویی در حال حاضر در حالت عادی همه گیر جدید ما کار می کند، این وبلاگ را در اینجا بررسی کنید.

ویدئوهای تیزر را تماشا کنید

 

4. تبلیغات
اثربخشی ویدیوها به عنوان یک ابزار بازاریابی یکی از مواردی است که به طور فزاینده ای در مورد آن صحبت می شود. به هر حال، 72 درصد از مشتریان ترجیح می دهند از طریق ویدئو در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزند. این نشان دهنده قدرتی است که ویدیوها در استراتژی بازاریابی شما هنگام معرفی محصول خود به مشتریان بالقوه دارند.

تبلیغات به طور گسترده ای برای ترغیب مشتریان به خرید یک محصول استفاده می شود و یکی از رایج ترین ویژگی های بازاریابی است. در دنیای دیجیتال امروزی، مهم‌تر است که تبلیغات شما برای اطمینان از تعامل با نام تجاری و پیام، برجسته تر باشد.

استاندارد چارتر - سنگاپور
در اینجا ما یک تبلیغ متحرک برای Standard Chartered ایجاد کردیم که ابزار بانکداری آنلاین بانک را تبلیغ می کند. این ویدیوی جدید با الهام از یک ویدیوی قبلی 90 ثانیه ای که با Standard Chartered ساخته شده بود، بر اساس همان شخصیت مشتری ساخته شده است که قبلاً استفاده می شد. تصاویر و گرافیک در هر دو ویدیو نیز از همان عناصر بود.

این منجر به یک سری تبلیغات یکپارچه با لحن و پیام مشابه برای خدمات محلی مختلف شد. استاندارد چارترد با به تصویر کشیدن مخاطبان هدف شرکت در یک شخصیت خریدار مرتبط و پیشرو برای مخاطبان محلی، توانست با موفقیت مزایای استفاده از خدمات خود را در مراحل مختلف زندگی به تصویر بکشد.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

اتوماسیون خانگی مزایای زیادی را ارائه می دهد که راحتی، کارایی و امنیت را مستقیماً به درب شما می آورد: خانه هوشمند

راحتی:
خانه خود را با دستورات صوتی یا برنامه های گوشی هوشمند کنترل کنید.
کارهای روتین را به صورت خودکار برای تجربه زندگی بدون دردسر انجام دهید.
دسترسی و مدیریت دستگاه ها از راه دور، حتی زمانی که دور هستید.
بهره وری انرژی:روشنایی و ترموستات را برای بهینه سازی مصرف انرژی تنظیم کنید.برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برنامه ها و قوانین اتوماسیون ایجاد کنید.
برای بینش بهتر، داده های مصرف انرژی را در زمان واقعی دریافت کنید.
حفاظت و امنیت:
خانه خود را با دوربین های امنیتی و سنسورهای هوشمند نظارت کنید.
هشدارهای فوری در مورد تهدیدات احتمالی یا شرایط اضطراری دریافت کنید.
سیستم های امنیتی را با سایر دستگاه های هوشمند برای محافظت بیشتر یکپارچه کنید.


آینده خانه های هوشمند
سفر اتوماسیون خانگی به تازگی آغاز شده است و آینده پر از امکانات هیجان انگیز است. طبق گزارش گراند ویو ریسرچ، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی خانه‌های هوشمند تا سال 202 به رقم خیره‌کننده 6259 میلیارد دلار برسد. با خانه های ما تعامل کنید

در سال های آینده می توان انتظار داشت:

ادغام بهبود یافته:

دستگاه‌های خانه هوشمند حتی یکپارچه‌تر ادغام می‌شوند و امکان کنترل و اتوماسیون بیشتر را فراهم می‌کنند. تصور کنید که دستگاه قهوه تان در حال دم کردن یک فنجان تازه به محض اینکه زنگ هشدار به صدا در می آید!

مدیریت انرژی:

سیستم‌های مدیریت انرژی هوشمندتر می‌شوند و اطلاعات بلادرنگ را ارائه می‌کنند و به طور خودکار مصرف انرژی خانه شما را بر اساس عوامل خارجی مانند شرایط آب و هوایی تنظیم می‌کنند.

افزایش امنیت:

با پیشرفت در الگوریتم‌های تشخیص چهره و هوش مصنوعی، سیستم‌های امنیتی دقیق‌تر و قوی‌تر می‌شوند و محافظت جامعی برای خانه و عزیزان شما فراهم می‌کنند.

سلامت و تندرستی:
خانه‌های هوشمند با ویژگی‌هایی مانند نورپردازی شخصی و نظارت بر کیفیت هوا برای رفاه مطلوب، نقش بزرگ‌تری در ردیابی و بهبود سلامت ما خواهند داشت.

آینده خانه های هوشمند مطمئناً هیجان انگیز است و زمان زیادی است که این ویژگی های نوآورانه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شوند.

بنابراین، آیا برای لذت بردن از راحتی و آسایش یک خانه هوشمند آماده هستید؟ گامی به سوی اتوماسیون خانگی بردارید و دوران جدیدی از زندگی را باز کنید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

بهینه سازی سایت شما به طور کلی شامل سه حوزه تمرکز اصلی است: سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی. مشاوره سئو سایت در اصفهان

سئوی درون صفحه عمل بهینه سازی محتوای وب سایت شما است تا موتورهای جستجو و انسان ها بتوانند به راحتی آن را هضم کنند. سئوی فنی هر اقدام فنی کافی است که با هدف بهبود نتایج جستجو انجام می شود، معمولاً از طریق کارآمد کردن سایت شما. سئوی خارج از صفحه شامل اقداماتی است که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

آنها با هم ترکیب می شوند تا یک پایه محکم ایجاد کنند تا شما را قادر به دستیابی به مخاطبان هدف خود کنید.

گرافیکی که سه حوزه سئو، صفحه خارج از صفحه و فنی را نشان می دهد

سئو روی صفحه

سرمایه گذاری در سئو شامل شرکت در تحقیقات مشتری، تحقیقات بازار و تحقیقات کلمات کلیدی است به طوری که محتوای شما منعکس کننده زبانی باشد که افراد واقعی برای جستجوی هر آنچه وب سایت شما ارائه می دهد استفاده می کنند. سپس یافته‌های تحقیق شما می‌تواند در بهینه‌سازی عناصر متعدد وب‌سایت و صفحات آن، از جمله، اما نه محدود به موارد زیر، گنجانده شود:

نام های دامنه

آدرس های صفحه

عنوان صفحات

سرصفحه ها

متن جایگزین

تصاویر

فیلم های

ناوبری

تگ های توضیحات متا

لینک های داخلی

نقشه های سایت

متن اصلی هر صفحه



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

ایجاد یک وب سایت دارای چندین مزیت است. در نتیجه، اغلب تصور می شود که داشتن یک وب سایت غیرقابل هزینه است. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. اگرچه ایجاد یک وب سایت معمولاً هزینه بیشتری نسبت به خودتان دارد، اما مطمئناً ایجاد یک وب سایت ارزان امکان پذیر است. آیا این به نظر شما چیزی است؟ به دنبال این نباشید – کارشناسان آژانس طراحی وب سایت Intelligent Online خوشحال هستند که یک وب سایت مقرون به صرفه برای شما طراحی کنند. چرا باید ما را انتخاب کنید؟ قیمت طراحی سایت در اصفهان

هوشمند آنلاین

یک وب سایت سفارشی

 


یک شرکت با دیگری یکی نیست. در حالی که یک شرکت عمدتاً می‌خواهد نشاط و خلاقیت ایجاد کند، شرکت دیگر سعی می‌کند گروه هدف خود را با یک سبک تجاری قابل اعتماد جذب کند. به نظر ما، یک وب سایت باید آن را منعکس کند. پس از همه، شما می خواهید مشتریان بالقوه شما از طریق وب سایت شما ایده خوبی از کیفیت شرکت شما داشته باشند. به همین دلیل است که ما با قالب های استاندارد کار نمی کنیم، بلکه یک طرح معتبر برای هر یک از مشتریان خود ایجاد می کنیم. به هر حال، هیچ شرکتی یکسان نیست – پس چرا وب سایت ها باید یکسان باشند؟

سالها تجربه و دانش تخصصی
HTML، نقشه های سایت، CSS، PHP... کارشناسان ما همه چیز را در مورد آن می دانند. نه تنها متخصصان ما تخصص زیادی دارند، تیم ما نیز در طول سال ها تجربه زیادی به دست آورده است. این دانش و تجربه تنها محدود به ساخت وب نیست - ما همچنین خوشحالیم که در زمینه های بهینه سازی SEO، بازاریابی محتوا و بهینه سازی نرخ تبدیل به شما کمک کنیم، که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد. کارشناسان ما از دانش و تجربه خود با اشتیاق فراوان استفاده می کنند تا شرکت شما را به سطح بالاتری برسانند.

یک برچسب قیمت جذاب
همانطور که قبلا ذکر کردیم، به طور کلی ایجاد یک وب سایت گران تر از زمانی است که خودتان آن را انجام دهید. با این حال، ما فکر می کنیم مهم است که هر کارآفرین بتواند یک وب سایت حرفه ای بدون نیاز به حمله به حساب بانکی خود داشته باشد. برای در دسترس نگه داشتن وب سایت های حرفه ای برای همه، می توانید یک وب سایت ارزان طراحی شده با ما داشته باشید. آیا در مورد نرخ های ما کنجکاو هستید؟ متأسفانه، به عنوان یک آژانس طراحی وب، امکان استفاده از یک نرخ ثابت وجود ندارد. قیمت وب سایت ها بسیار متفاوت است. این به این دلیل است که قیمت یک وب سایت تا حد زیادی به عملکرد و اندازه آن وب سایت بستگی دارد: هر چه تعداد صفحات بیشتر و قابلیت های بیشتری داشته باشد، نرخ بالاتری دارد. با این حال، می‌توانیم تصور کنیم که دوست دارید از قبل بدانید کجا ایستاده‌اید. به همین دلیل ما می خواهیم یک پیشنهاد قیمت را به شما ارائه دهیم. بر اساس ورودی شما، ما یک نشانه قیمت را فرموله می کنیم - کاملا رایگان و بدون تعهد! آیا این به نظر شما چیزی است؟ لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.

یک رابط کاربر پسند
ما معتقدیم مهم است که مشتریان ما بتوانند بلافاصله پس از تحویل وب‌سایت شروع به کار کنند و مجبور نباشند در جنگلی از عملکردهای پیچیده قدم بزنند. به همین دلیل است که ما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربر پسند (CMS) استفاده می کنیم. CMS سیستمی است که برای مدیریت محتوای وب سایت شما استفاده می شود. برای اطمینان از اینکه می توانید بدون هیچ مشکلی شروع به کار کنید، ما از CMS محبوب وردپرس استفاده می کنیم. آیا هنوز پس از تحویل با وب سایت وردپرس خود با مشکل مواجه هستید؟ یا در مورد وب سایت وردپرسی خود سوالی دارید؟ مشکلی نیست - کارشناسان ما همیشه آماده کمک به شما هستند.

ما خوشحالیم که به شما در تولید محتوای ارزشمند کمک می کنیم
یک آژانس طراحی وب معمولاً فقط به خود وب سایت مربوط می شود و نه به محتوای آن وب سایت. این تا حدی منطقی است - به هر حال، یک آژانس طراحی وب اساساً هیچ تجربه و/یا متخصصی در زمینه بازاریابی محتوا ندارد. در اصل، زیرا البته استثناهایی وجود دارد - و Intelligent Online یکی از آنهاست. کارشناسان ما نه تنها یک وب سایت زیبا و کارآمد برای شما ایجاد می کنند، بلکه به شما در تولید محتوایی که در آن وب سایت ظاهر می شود کمک می کنند.

ایجاد یک وب سایت: چگونه کار می کند؟


اگر قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید، تصور این موضوع ممکن است دشوار باشد. برای ارائه پیش نمایش به شما، فرآیند طراحی خود را در زیر شرح داده ایم.

تدوین استراتژی
اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، مهم است که به طراح وب با جزئیات بگویید که به دنبال چه چیزی هستید. به همین دلیل است که فرآیند طراحی خود را با یک جلسه مقدماتی آغاز می کنیم. با هم دور میز می نشینیم و بیشتر با هم آشنا می شویم. شرکت شما به چه معناست؟ چه چیزی را می خواهید با وب سایت خود منتقل کنید؟ چه قابلیت هایی در ذهن دارید؟ هدف اصلی شما چیست؟ در صورت امکان وب سایت فعلی شما را نیز بررسی خواهیم کرد. چه چیزی در حال حاضر خوب پیش می رود و هنوز کجا برای پیشرفت وجود دارد؟ بر اساس شما



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

در آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانیم موارد زیر را پیدا کنیم: آژانس تبلیغاتی در اصفهان

آژانس های رسانه های اجتماعی: آژانس رسانه های اجتماعی یک آژانس تخصصی در رسانه های اجتماعی (Social Media) است که کانال های مختلفی در دنیای دیجیتال هستند. این نوع آژانس ها از ایجاد استراتژی، ایجاد برنامه (که می تواند از طریق کانال های مختلف باشد) کار می کنند و حتی آن برنامه و استراتژی را با شکوه تمام اجرا می کنند. علاوه بر این، این نوع آژانس‌ها تنها به مدیریت یک شبکه اجتماعی محدود نمی‌شوند، بلکه به بخش استراتژیک نیز فراتر می‌روند.
آژانس بازاریابی ورودی: کار آن از ایجاد سفر خریدار و شخصیت خریدار تا حتی ایجاد و پیاده سازی (Onboarding) کل فرآیند متدولوژی Inbound را شامل می شود.
آژانس مدیریت رسانه های اجتماعی: آژانس هایی هستند که کانال های مختلفی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و بسیاری دیگر را کار و مدیریت می کنند. نقش آنها عمدتاً رسیدگی به بخش تاکتیکی تر از طریق مدیریت و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی است. یکی از مزایای این نوع آژانس ها این است که بر روی یک کانال تمرکز نمی کنند، بلکه در چندین کانال متخصص هستند که به شما امکان می دهد برای اجرای بهتر استراتژی آنلاین خود کانال های فعال مختلفی داشته باشید.
آژانس مدیریت فیس بوک: آنها معمولاً یک صفحه فن در فیس بوک را مدیریت می کنند، هر روز پست ایجاد می کنند، برخی خدمات ارائه خدمات به مشتریان و در برخی موارد آمار و درج تبلیغات را ارائه می دهند.
SEO و/یا آژانس SEM: آنها در موقعیت یابی آنلاین، از طریق SEO (و انواع آن) و همچنین SEM، که موقعیت یابی پولی در موتورهای جستجو است، تخصص دارند. معمولا این نوع آژانس ها از خود وب سایت (سئو در سایت)، از طریق ایجاد لینک و سایر اقدامات (سئو خارج از صفحه)، تا قرار دادن تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو کار می کنند. علاوه بر این، مواردی وجود دارند که برای بخش تبلیغات، هم تبلیغات جستجو (وقتی افراد برای مثال در گوگل جستجو می کنند) و هم تبلیغات نمایشی (تبلیغات بصری که در رسانه های مختلف ظاهر می شوند) را شامل می شود.


آژانس تخصصی تبلیغات:

کار آن بر طراحی، ایجاد و کنترل تبلیغاتی است که به دنبال بهترین عملکرد ممکن، با کمترین سرمایه گذاری و بهینه سازی خوب است. کارکردهای آن شامل تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری در تبلیغات، CTR تبلیغات، خلاقیت ها، نرخ تبدیل، انجام تست های A/B بر روی تبلیغات و یافتن چگونگی کاهش سرمایه گذاری در آنها تا حد ممکن است.
آژانس بازاریابی محتوا: در بازاریابی محتوا تخصص دارد و وظیفه آن تولید محتوای با کیفیت متفاوت برای کانال های مختلف است. آنها می توانند اینفوگرافیک ها، ویدیوها، انیمیشن ها، قالب ها، منابع، کتاب های الکترونیکی و بسیاری از مطالب دیگر باشند که می توانند کلید جذب مشتریان و فعال نگه داشتن آنها در یک کانال خاص باشند.
برقراری ارتباط
در Comunicare، ما یک آژانس مستقر در مادرید هستیم که خدمات آژانس تبلیغاتی و بازاریابی را ارائه می دهیم. ما استراتژی‌های بازاریابی را ایجاد می‌کنیم که از طریق نوآوری در بازاریابی آنلاین و از طریق یک تیم شفاف و درگیر پیشرفت می‌کنند، جایی که اهداف شما مأموریت ما هستند.

برای انجام این کار، از یک طرف، ما ترافیک وب سایت شما را از طریق موقعیت یابی وب، کمپین های پرداخت به ازای کلیک در موتورهای جستجو مانند Adwors و Shopping، نمایش رسانه ای، تبلیغات اجتماعی، بازاریابی مجدد، تبلیغات ویدیویی و بازاریابی تأثیرگذار جذب می کنیم. از سوی دیگر، ما با گرفتن سرنخ ها، بهینه سازی نسبت تبدیل، با کمپین های بازاریابی مجدد، بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون در شبکه های اجتماعی، ترافیک را به فروش تبدیل می کنیم. و در نهایت، ما تمام استراتژی ها را با پنل هایی در استودیوی داده گوگل، گوگل آنالیتیکس، سمراش، کیس متریک، هاب اسپات، آهرف، بافر و بسیاری دیگر از ابزارهای تحلیل و مدیریت قدرتمند تحلیل و بهینه سازی می کنیم.

هر زمان که خواستید به دفتر مرکزی ما در Paseo de la Castellana 163، در کنار مترو کوزکو (خط 10) از ما دیدن کنید یا از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید:

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

پاسخ کوتاه: بله!

در دهه گذشته، رشد گسترده پلتفرم‌های دیجیتال و استراتژی‌های بازاریابی محتوا، طراحی گرافیک را به یکی از مؤثرترین ابزارهای انتقال ایده تبدیل کرده است. تفاسیر بصری بیشتر از سایر انواع محتوا توجه بینندگان را به خود جلب می کند و باعث می شود طراحان گرافیک در هر نوع حرفه بازاریابی یا تبلیغاتی به شدت مورد توجه قرار گیرند. خدمات طراحی گرافیک

در ایالات متحده، صنعت طراحی گرافیک در حال حاضر دارای حجم بازار 12 میلیارد دلاری است. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، در حال حاضر 281500 طراح گرافیک تنها در ایالات متحده مشغول به کار هستند که بسیاری از آنها در زمینه تبلیغات، خدمات طراحی تخصصی، انتشارات و روابط عمومی هستند. طراحان گرافیکی که مشاغل در زمینه های دیجیتال (مانند طراحی سیستم های کامپیوتری و رسانه های دیجیتال) را انتخاب می کنند نیز احتمالاً شاهد رشد 20 درصدی در این زمینه های تخصصی خواهند بود.

وقتی صحبت از بازاریابی محصولات می شود، طراحان گرافیک در موفقیت کمپین های برند شرکت ها نقش اساسی دارند. این بدان معنی است که آنها همیشه یک سرمایه گذاری مهم برای شرکت ها و همچنین یک عنصر ضروری برای تقویت اقتصاد خواهند بود. به جای استفاده از برنامه های طراحی DIY یا ابزارهای آنلاین رایگان، برندهای معتبر تقریباً همیشه ترجیح می دهند طراحان گرافیک واقعی را استخدام کنند تا در کمپین های برند خود به آنها کمک کنند. کار با یک طراح گرافیک راه بسیار بهتری برای کسب و کارها برای تولید آثار طراحی اصلی، دستیابی به چشم انداز واقعی برند خود و ایجاد هویت منسجم برند است. طراحان گرافیک باتجربه همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که همه مواد تعاملی و قابل مشاهده در همه دستگاه ها و پلتفرم ها هستند.

البته، از آنجایی که طراحی گرافیک یک انتخاب شغلی محبوب است، طراحان گرافیک مشتاق با رقابت سختی روبرو هستند. بنابراین، کسانی که از آخرین گرایش‌ها، فناوری‌ها و تکنیک‌های تخصصی به‌روز می‌مانند و مایلند دانش خود را به روز کنند، بیشتر در این زمینه موفق خواهند بود.

گربه دیجیتال


طراحان گرافیک معمولا چند ساعت کار می کنند؟


با توجه به ماهیت خلاقانه طراحی گرافیک، برنامه روزانه طراح و تعداد ساعات کار ممکن است متفاوت باشد.

برای اینکه یک ایده بهتر از چند ساعت کار یک طراح گرافیک به شما ارائه دهیم، بیایید نگاهی به سه محیط مختلف بیندازیم که به احتمال زیاد آنها را در آنها پیدا خواهید کرد:

1. محیط داخلی
طراحان گرافیکی که در یک شرکت کار می کنند، کارمندان یک سازمان مستقر هستند. این نوع نقش ها ممکن است شامل کار بر روی ابتکارات بازاریابی داخلی شرکت، تولید کار برای مشتریان یا هر دو باشد.

نقش های داخلی معمولاً از یک برنامه سنتی 9 تا 5 پیروی می کنند، به این معنی که طراحان گرافیک احتمالاً حداقل 40 ساعت در هفته کار می کنند. موقعیت های داخلی ممکن است بسته به نیاز شرکت، طراحان را ملزم به اضافه کاری کنند. برنامه کاری شما در یک برند معتبر نیز به احتمال زیاد شامل جلسات، رویدادهای شرکت و کارهای اضافی است که ممکن است خارج از مشارکت های خلاقانه شما باشد.

2. محیط زیست آژانس
مانند طراحان گرافیک داخلی، کسانی که در آژانس کار می کنند به احتمال زیاد یک برنامه مشابه 9 تا 5 و 40 ساعته در هفته را دنبال می کنند. با این حال، این احتمال وجود دارد که گردش کار در یک آژانس به طور متفاوتی تقسیم شود. پروژه های آژانس شامل کار با مشتریان خارجی برای تولید کار خلاقانه است، به این معنی که معمولا کوتاه مدت هستند.

نقش های آژانس اغلب بسیار سریع است و پروژه ها اغلب به ساعات طولانی و ضرب الاجل های فشرده نیاز دارند. بنابراین، به احتمال بسیار زیاد برای به پایان رساندن یک پروژه مجبور به اضافه کاری یا دیر کار شوید.

از سوی دیگر، کار در یک آژانس همچنین به معنای صرف زمان بیشتر برای کار با طراحان و مدیران خلاق دیگر است، بنابراین تقریباً تضمین شده است که بیشتر ساعات خود را به جای کارهای دیگر صرف کارهای طراحی کنید.

3. محیط خودمختار
ارقام اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که 21 درصد از طراحان گرافیک ایالات متحده خوداشتغال (یا خوداشتغال) هستند. طراحان آزاد به جای کار کردن تحت هدایت یک شرکت دیگر، خدمات خود را با مشتریان قرارداد می بندند و مسئولیت مدیریت تمام جنبه های عملیات خود را بر عهده دارند، از جمله اینکه با چه افرادی کار می کنند و تعداد کل ساعات کاری که در هفته کار می کنند.

اگرچه مدیریت برنامه خود می تواند آزادی خلاقانه تری به شما ارائه دهد، اما اکثر طراحان آزاد آرزوی کار کردن را دارند



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1402 | نظرات ()