تیزرها
نوشته شده توسط : جعفری

ویدیوهای تیزر که اغلب نادیده گرفته می شوند و دست کم گرفته می شوند، در واقع افزودنی عالی برای رویدادهای مجازی آینده شما هستند. این امر به ویژه در زمانی که صنعت رویدادهای تخمینی 800 میلیارد دلاری در حال مجازی شدن است و به دلیل همه‌گیری سرعت گرفته است بسیار مهم است. نمونه هایی از چنین رویدادهای مجازی، وبینارها و پخش زنده هستند. تیزر تبلیغاتی در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تطبیق استراتژی محتوای خود در زمان های چالش برانگیز امروز، وبلاگ ما را در اینجا بررسی کنید.

علاوه بر این، ویدئوها 1200 درصد بیشتر از ترکیب متن و تصاویر در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. در این صورت، تبلیغ رویداد مجازی خود از طریق تیزر مطمئنا به افزایش حضور کمک می کند. علاوه بر این، می توانید از تصاویر گذشته برای برجسته کردن موفقیت رویدادهای قبلی خود و افزایش نرخ ثبت نام فعلی استفاده کنید.

Roche-APAC
Roche برای وبینار آینده خود یک تیزر انیمیشنی تبلیغاتی منتشر کرد که موضوع بحث را معرفی می کرد. با برجسته کردن نقاط درد شناخته شده با استفاده از پرسونای متحرک مرتبط، تیزر به طور موثری بر هدف آموزشی وبینار تأکید کرد. این تیزر همچنین به افزایش ثبت نام با تماس مستقیم خود کمک کرد زیرا بینندگان را به صفحه وبینار پیوند می داد. خدمات طراحی گرافیک

کری-اپک
در اینجا ما یک سری تیزر ویدیویی متحرک برای کری و وبینارهای آینده آنها تولید کردیم. این کلیپ‌های کوتاه استفاده از فیلم‌های ویدیویی واقعی و متن متحرک را ترکیب کردند که به جلب توجه بینندگان بالقوه کمک کرد. به این ترتیب کری موفق شد قبل از برگزاری رویداد مجازی، مخاطبان خود را با موضوع وبینار درگیر کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه نوع ویدیویی در حال حاضر در حالت عادی همه گیر جدید ما کار می کند، این وبلاگ را در اینجا بررسی کنید.

ویدئوهای تیزر را تماشا کنید

 

4. تبلیغات
اثربخشی ویدیوها به عنوان یک ابزار بازاریابی یکی از مواردی است که به طور فزاینده ای در مورد آن صحبت می شود. به هر حال، 72 درصد از مشتریان ترجیح می دهند از طریق ویدئو در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزند. این نشان دهنده قدرتی است که ویدیوها در استراتژی بازاریابی شما هنگام معرفی محصول خود به مشتریان بالقوه دارند.

تبلیغات به طور گسترده ای برای ترغیب مشتریان به خرید یک محصول استفاده می شود و یکی از رایج ترین ویژگی های بازاریابی است. در دنیای دیجیتال امروزی، مهم‌تر است که تبلیغات شما برای اطمینان از تعامل با نام تجاری و پیام، برجسته تر باشد.

استاندارد چارتر - سنگاپور
در اینجا ما یک تبلیغ متحرک برای Standard Chartered ایجاد کردیم که ابزار بانکداری آنلاین بانک را تبلیغ می کند. این ویدیوی جدید با الهام از یک ویدیوی قبلی 90 ثانیه ای که با Standard Chartered ساخته شده بود، بر اساس همان شخصیت مشتری ساخته شده است که قبلاً استفاده می شد. تصاویر و گرافیک در هر دو ویدیو نیز از همان عناصر بود.

این منجر به یک سری تبلیغات یکپارچه با لحن و پیام مشابه برای خدمات محلی مختلف شد. استاندارد چارترد با به تصویر کشیدن مخاطبان هدف شرکت در یک شخصیت خریدار مرتبط و پیشرو برای مخاطبان محلی، توانست با موفقیت مزایای استفاده از خدمات خود را در مراحل مختلف زندگی به تصویر بکشد.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: